2016. február 16., kedd

Ösztönös színválasztás

Mint tudjuk, a színek rezgések. Hatással vannak az életünk minden területére. Befolyásolják hangulatunkat, testi-lelki állapotunkat. Jelentéssel bírnak és tulajdonságokkal rendelkeznek. Bizonyos színek iránti vonzódásunk vagy elutasításunk, sohasem véletlen. Általában azokhoz a színekhez vonzódunk amik hiányoznak előlünk. Születési dátumunkból és nevünkből kiderül, hogy milyen színűek vagyunk és mik a hiányszíneink. A hiányszíneinkre ösztönösen ráérzünk és ilyen színekkel vesszük körül magunkat. A közelmúltban kaptam egy Személyre szóló színterápiás Mandala rendelést. Elkészítettem és elküldtem a fotóját a gazdájának. A Mandalára válaszként a hölgy lakásának a fotóját kaptam meg és egy Úristen ezt nem hiszem el mondatot:-) A lakás ugyanis pontosan azokból a színekből áll mint amik a Mandalába belekerültek. Engedélyt kaptam a fotó közzétételére így ti is láthatjátok:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése